LabVIEW Interface for Arduino Discussions

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

how to read a MPU 6050 through Labview.

Gracias!!! me podrias mandar un esquema de la conexión de mi acelerometro con mi arduino?

0 Kudos
Message 11 of 47
(6,722 Views)

Gracias!!! me podrias mandar un esquema de la conexión de mi acelerometro con mi arduino?

0 Kudos
Message 12 of 47
(6,722 Views)

This forum is based on the usage of LIFA (which requires that you upload the firmware that comes with LIFA and then you use the library to which I linked to access the accelerometer).

Perhaps you could explain what you are actually trying to do?

0 Kudos
Message 13 of 47
(6,722 Views)

ya tengo establecida la conexion de arduino con labview, pero como hago para saber cuales puertos me podrian servir para trabajar con mi acelerometro

tengo ese acelerometro y un arduino UNO R3 lo que quisiera saber es como hacer un programa y que puertos utilizar, para poder ver el espesctro de mi señal de entrada, no se si me explico?

0 Kudos
Message 14 of 47
(6,722 Views)

I'm not really sure what part you have trouble with.  See this post for a description of how to hook up your breakout board to the Arduino.  Then, you should be able to run the example that is provided with my library.

0 Kudos
Message 15 of 47
(6,722 Views)

El problema es que estoy trabajando con arduino y labview y quiero ver como funcionaria el acelerometro con mi arduino en labview, eh intentado de varios formas y no consigo el espectro.

0 Kudos
Message 16 of 47
(6,722 Views)

What part are you having trouble with?  Did you wire it to your Arduino as shown in the link that I posted?

0 Kudos
Message 17 of 47
(6,722 Views)

donde puedo ver la conexión? me podrias pasar algun VI

0 Kudos
Message 18 of 47
(6,722 Views)

I gave you a link for how to hook it up in post #14.

0 Kudos
Message 19 of 47
(6,722 Views)

tengo ese diagrama, quisiera sacar el espectro

Sin título.png

0 Kudos
Message 20 of 47
(6,722 Views)