LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Measures voltages et simulation

Bonjour, 

débutant de Labview, j'essais de mesurer plusieurs tensions et contrôler quelque matériel avec le module NI USB6343. 

J'aimerais savoir est-ce qu'il possible de faire une simulation de d'acquisition de données sans le module NI USB 6343 pour vérifier mon programme. 

Que pensez vous de mon code ci-dessous  s'il vous plait? 

0 Kudos
Message 1 of 4
(59 Views)

HI,  can you save it for version 2020  please ? 

0 Kudos
Message 2 of 4
(48 Views)

Please note that a simulated DAQ is not an exact replacement for a real DAQ in terms of functionality; even if your program runs without any error, it does not guarantee that it will work with your DAQ hardware.

So, you can do a sanity check with simulated DAQ but not thoroughly test or debug your application.

Read more at https://knowledge.ni.com/KnowledgeArticleDetails?id=kA00Z0000019Nw0SAE&l=en-US

Santhosh
Soliton Technologies

New to the forum? Please read community guidelines and how to ask smart questions

Only two ways to appreciate someone who spent their free time to reply/answer your question - give them Kudos or mark their reply as the answer/solution.

Finding it hard to source NI hardware? Try NI Trading Post
0 Kudos
Message 3 of 4
(33 Views)

J'aimerais avoir un peu d'idée sur ce que j'ai fait. Est-il cohérent ou bien il y a une autre méthode plus  efficace svp? 

Surtout sur la partie acquisition de données (voltages ) svp? 

0 Kudos
Message 4 of 4
(9 Views)